PGW

Uitvoering bekijken

U kunt hier uitvoeringen in de Protestantse Kerk van Warmond bekijken. Het eerste venster hieronder kan gebruikt worden voor directe uitzendingen. De overige onderstaande vensters kunnen gebruikt worden voor opnames van beëindigde uitvoeringen.

Klik in onderstaand venster op de pijl om een directe uitzending video te starten. Daarna kan met de knop rechtsonder in beeld dit evt. vergroot worden. Een vrijwillige bijdrage is zeer welkom op NL70 FVLB 0226968766 tnv St Vrienden KEW (een virtueel kaartje 😉).

U kunt hier de uitvoering van het Matineeconcert met Aja en Sara Leemans van 12 sept. 2021 bekijken.
Klik in onderstaand venster op de pijl om de video te starten. Daarna kan met de knop rechtsonder in het beeld deze evt. vergroot worden (het concert start na ong. 4:30 min).

U kunt hier de uitvoering van het Kerstconcert met Jan Pieter Lanooy en Catelijn van Berkel van 13 dec. 2020 bekijken.
Klik in onderstaand venster op de pijl om de video te starten. Daarna kan met de knop rechtsonder in het beeld deze evt. vergroot worden (het concert start na ong. 1 min).

U kunt hier de uitvoering van Klarinetensemble LIGNUM van 11 okt. 2020 bekijken.
Klik in onderstaand venster op de pijl om de video te starten. Daarna kan met de knop rechtsonder in het beeld deze evt. vergroot worden (het concert start na 2 min).