PGW

Hier de uitgebreide agenda met alle geplande activiteiten.
  • 14-4-2019 16:00 - 17:30. Matineeconcert
    De 100 jarige christelijke oratoriumvereniging EX ANIMO uit Leiden zingt koralen en aria's uit de Mattheus Passion van Johann Sebastiaan Bach.

• 26-5-2019 16:00 - 17:30. Matineeconcert
    Leids studentenorkest Collegium Musicum met kamerkoor met gevarieerd programma.

• 27-10-2019 16:00 - 17:30. Matineeconcert
    Jan Pieter Lanooy bespeelt het Lohmanorgel met werken van Johann Sebastiaan Bach en met inleiding door Maarten 't Hart.

• 8-12-2019 16:00 - 17:30. Matineeconcert
    Het Haags Matrozenkoor zingt bekende kerstliederen (Chrismas Carols & Lessons) volgens de Engelse Koortraditie.

Oproep
Hierbij doen wij een oproep om vriend te worden aan iedereen die -om welke reden dan ook- het kerkelijk erfgoed van de Protestantse Kerk van Warmond een warm hart toedraagt. De Stichting KEW wil een kring opbouwen van donateurs, (boezem-) vrienden en vriendinnen, die met een kleine of grote financiële ondersteuning een steentje wil bijdragen om het prachtige monumentale bezit in goede conditie over te dragen aan de volgende generaties. Het kerkgebouw met het gerestaureerde Lohman-orgel en de fantastische akoestiek bieden een monumentaal podium voor tal van artistieke en culturele activiteiten.